lördag 22 januari 2011

En ny stjärna tändes kl 07.30!

Igår eftermiddag ringde pappa från sjukhuset, det var läge att komma in! Vi satt där alla fram till kl 20 Birgitta hade hämtat sig lite och det bestämdes att jag och pappa skulle vara på sjukhuset hos B, pappa har ju varit där varje natt sista tiden!
Hem och packa lite och sedan upp till sjukhuset igen, satt med pappa och Birgitta till strax efter 22, sedan gick jag och kollade till dom och senare på natten lyssnade jag bara till dom.

Klockan 07.30 somnade Birgitta in lungt och stilla med sin hand i pappas!

4 kommentarer:

Monica sa...

Ja det är svårt sånt här med sorg, men skönt för henne att få somna lugnt även om det inte ger er mycket tröst. Som jag har sagt förut man är ju ensam i sin sorg, ingen annan kan ju känna det jag känner.
KRAM

Ann-Margret o Vinja sa...

Beklagar verkligen sorgen. Men skönt ändå att hon fick somna in lugnt och stilla med sin hand i din pappas hand.

Christina Klosterberg sa...

Det är så tragiskt med cancer...Förstår din sorg. Tur att du har hundarna att tänka på. De är en bra tröst.

Anonym sa...

Å vad tråkigt. Beklagar sorgen :(:(
Vad fint hon fick somna in med sin hand i sin älskades.
Varm kram Susan