fredag 7 januari 2011

Mysigt?

Mobiluppdatering igen då :-)

Översta bilden visar hur fräck Leffe är då det är sova dags, Henkes halva är ledig och då jag skulle lägga mig puttade jag över honom dit!
Medans jag kröp ner i sängen snurrade/trampade han en massa varv innan han gick över till min sänghalva och la sig PÅ MIG!!!
Lite mysigt men mycket varmt...

Andra bilden visar våran middag från igår, supergod plankstek såsen klickades på efter bilden tagits då vare sig jag eller Henke är så imponerade av mycket sås!

Sista bilden visar innehållet i värden gulligaste påse Plopp dom jag köpte i slutet av november på Coop forum, visst är dom gulliga?

1 kommentar:

Ann-Margret o Vinja sa...

Så klart man ska se till att få bästa sovplatsen, kommer man först så får man det ;)

Oj vad hungrig man blir när man ser er goda mat :)

Hoppas ni inte försvinner i all snö nu, för jag antar ni har lika mycke som vi har. Det snöade som fan nu på morgonen men nu verkar det äntligen ha slutat :)