tisdag 7 juni 2011

För mycket...

Just nu är det för mycket som händer runt om kring mig.
Vill hjälpa men vet inte hur, nu har jag iallafall börjat i en ända och hoppas det ger något men "hjälpen" är dock inte tillgänglig fören nästa vecka :-(
Och dagarna fram tills dess kommer nog kännas som månader!

Stressen och ångesten ang detta har gjort att min mage är värre än någonsin jag är spänd som en fiolsträng och inte kunnat sova inatt.

Vill kunna göra mera, finnas till mera men jag vet att jag sedan dag 1 gjort allt och alltid funnits till, men känner mig endå så otillräcklig!

Hoppas av hela mitt hjärta att det vänder nu och att det blir lugnt på denna fronten det är ju ett så pass stort orosmoment och under en längre tid... Eller nej, det har gått i vågor bättre vissa perioder och sämmre andra!

Sorry för ett rörigt inlägg men behövde bara få ur mig detta!
Dessutom kan jag tillägga att det är ett totalt ohundigt inlägg...

Avslutar med en tragisk händelse... En bardomsvänns pappa somnade in i helgen, en riktigt god och trevlig Karl som alltid gav mig en bamsekram kelade med hundarna och frågade hur det var med mamma och pappa, han blev inte ens 60 år!
Segnade ihopp medvetslös och återfick aldrig medvetandet!

2 kommentarer:

Monica sa...

Ja du ibland blir det bara ett virrvarr av livet, vi hade ju en höst och en vår som kunde varit roligare;-(
Hoppas det löser sej snart så ni får en lugn skön sommar;-)
Läcker bild på Häxan i trappen, så typiskt henne att göra saker på sitt eget vis lite charmigt eller hur;-)
KRAM

Jeppsson sa...

Ajdå. :-( Hoppas det vänder snart.