måndag 13 juni 2011

Kallt inatt!

Lämnade som vanligt terassdörren öppen på vid gavel inatt och så sov jag bara i ett påslakan, vaknade vid 3 tiden av att jag frös så jag fick dra på mig det riktiga täcket det var himmla skönt :-)
Annars har man vaknat av att man hållit på att flyta bort och fått gå upp och dricka vatten för att kyla ner sig lite.

Är rätt sugen på att åka bada hundarna, men det är rätt uteslutet att åka till hundbadet på en helg då det bara är en liten plätt och väsby är nedlusat med hundägare.
Så tids nog blir det en tripp till det badet endå, hundarna älskar att bada där om inte annat får vi åka och låta dom plaska någon annan stanns.

Igår var pappa över på middag och passade på att låna våran dusch, väsbyhem håller ju på att renovera hemma hos pappa och badrummet kommer inte vara klart på 2 veckor så han kommer hinna flytta innan han har ett badrum igen.
Skall ringa till väsbyhem om pappas flyttstädning, dom kan inte kräva en flyttstädning av papa då det snarare skulle behövas en byggstädning först, det är tejpat över hela golvet nere och betongdam i hela lägenheten eftersom dom bilat hela badrummet.

Så satan i gatan om det skall städas....

2 kommentarer:

Ann-Margret o Vinja sa...

Så ni har fått så kallt hos er. Men det kan vara skönt att få frysa lite efter all denna värme. Går lite lättare att göra saker om det inte är så super hett ute.

Hoppas ni hittar ett ställe att bada vovvarna på :) Funderar på att ev åka och simträna Vinja lite.

Sköt om er och ha det bra :)

Monica o Jacob sa...

Nu försvann min kommentar igen:-(
kom in på Googel när jag skickade den.
Vilka söta badbiffar;-)))
Håller med städa kan dom göra själva, på dom bara;-)
Ha en skön måndagkväll;-))))