söndag 10 juli 2011

Karlstad!

Igår fick leffe köra massor av skydd mellan kl 9-17!
Nelly fick ett lydnadspass och ett buspass med en kompis. På kvällen fick hon simma en timma innan jag plockade upp henne.

Idag körde leffe massor av skydd mellan kl 9-15!
Nellt och jag körde sök...

Medans vi bekantade oss fick nelly ligga i ett enskillt rum i klubbstugan! Jag fick frågan om Nelly öppnade dörrar jag nekade...
Så ser jag hur hon kommer gående, hon har öppnat dörren gått ner för en riktigt brant källar trapp och ut i friheten... Djäkla hund!
Låsa upp stugans riktiga väg, in med nelly och stänga källardörren.

Kom tillbaka till stugan efter vallning och nelly har återigen öppnat dörren och även kalasat i sockerskålen!

Söket gick bra med henne!

Möter sedan sktddsfiggen som tydligen ropat upp nelly från källaren (kolsvart då) och stägnt in henne på nytt!

Så jag får väl erkänna att hon öppnar dörrar...

Första bilden: massor av transporter tragglades.

Andra bilden: jag låg i riset och figgade

Tredje bilden: källartrappen

Sista bilden: dags att fixa middagen, undrar om också dagens öl går direkt upp i skallen?

Inga kommentarer: