torsdag 28 juli 2011

Till stan med pappa!

Igår åkte pappa och jag in till stan, efter mycket letande på webben och rundfrågningar så hitta jag en affär som hittade pappas cowboyhatt.

Westernstore i Gammla stan hade ett bra utbud så vi åkte dit, pappa kikade lite bland hattarna och hittade ganska snabbt en favorit som han slog till på!


Passade på att ta en bild på fina pappa i sin nya hatt då vi gick in på "Zummen" för att dela på en öl!

Snälla Susan som jag för första gången träffade IRL tog denna bilden på mig och pappa!
En mysig och trevlig människa som jag hoppas man träffar på flera ggr, borde nog kunna lura med henke på en sådan dejt så vi kanske får lära oss mera om viltspår!



Sedan blev det en liten promenad inne i city innan hemresan, tog denna bilden på pappa för ni skall se hur bra han klär i hatten!
Han ser ju cool ut lilla pappa...



orkade inte packa upp systemkameran, men tycker endå mobilen tar hyggligt fina bilder endå!



På plattan stod det massor av solstolar uppstälda, mobilkameran må vara bra MEN inte bra på att zooma!



Gillade inforutan på Henkes öl som han knäppte upp för att fira semestern :-)



Igårkväll efter maten kunde inte vi enas om vem av oss som skulle cykla ner till videoaffären på centralvägen, vi båda hade urusla bortförklaringar så det hela slutade med att vi båda cyklade ner med varsin hund!
Detta är faktiskt Leffes absolut första cykelpass och det fungerade riktigt bra!

BTW.... Åsa-Nisse filmen var ingen höjdare....

1 kommentar:

Anonym sa...

Där ser du, du blir inte alls dålig på bild.Det värmde att se vad fin kontakt du och din far har.Servitrisen tyckte din Pappa va läcker ;) Jag är ju med"Pappas flicka" :):).Blir så ledsen när jag hör alla som inte bryr sig om sina föräldrar :(. La 2 ny sph tills imorgon kväll.
Trevlig helg / kram Susan