lördag 9 juli 2011

Ut med tattartermosen!

Igår rullade vi ner till karlstad för henke och leffe skall på läger, jag tänkte väl köra lydnad och upplet :-)

Första bildet har vi precis krokat på vagn och kör iväg i 30 gradig värme och sol.

Andra bilden framme i karlstad och himmlen är svart och det är 20 grader varmt.

Då vi svängt av mot hammarö öppnar sig himlen i ett skyfall.

Men efter inchekning så blir det uppbehåll på 1 tim och 15 min är vi helt instalerade med förtältet uppe och allt inne i vagnen i ordning och en cider framtagen!
Vilket campingteam vi är :-)

Sista bilden visar vart och hur lilla leffe lus skulle sova inatt!

1 kommentar:

Monica sa...

Två riktiga Svenssons, härligt Madde;-)))fint och hemtrevligt ju.
Jacob tar påsar som det bjuds på nere vid busshållplatsen,jag tycker dom är lite små. Ibland är det knappt att det räcker med en treliters,jag plockar ju upp efter alla i en så jag slipper släpa på eller hålla reda på fler. Finns ju inga papperskorgar här.
Och på vintern är det ju bra handvärmare Haha
Ha en skön dag ute i bushen;)))