söndag 27 februari 2011

2 inlägg idag igen!

Men blev liksom bara tvungen då jag varit uppe på relaxavdelningen som våran bostadsrättsförening har byggt och idag var det invigning av den =)
WOW säger jag bara! Passade även på att boka den till på torsdag förmiddag så jag och henke är rena och nöjda då pappa kommer över på middag!

Direkt man kliver in så möts man av denna fondväggen...


Bastun ser riktigt trevlig och inbjudande ut tycker jag, man har utsikt över bubbelpoolen från bastun!


Den mysiga soffan, till vänster i bilden ser ni en pyttedel av baren, missade/glömde såklart att fota den!


Poolen med TV på väggen, dekoder skall sättas in så vi boende bara behöver ta med comhem kortet upp så kan man ligga i bubblet och kolla på tex slutspelshockey eller sitta i soffan och dricka en öl!


Poolen den är avstängd nu, och djäkla vad det bubblade härligt då den drogs igång plats för 9 personer i denna *tumme upp*


Då pappa såg denna bilden ville han verkligen följa med upp och bubbla och kolla på TV då hans operationsår läkt helt och hållet, och så klart får han hänga med upp!


Även duschen är ju mysig och inbjudande på relaxavdelningen!


Hoppas Henke blir mätt på denna lunchen som han skall få efter sitt långpass idag, fick lite energi av att se relaxavdelningen och längtar brutalt mycket tills torsdag då jag och Henke har den helt själva!
Iallfall gräddade jag pankakor för 4 personer, och allt detta smaskar henke i sig själv (4 portioner = 2 ägg, 3 dl mjöl och 6 dl mjölk)
Henke ville gärna ha pankakor idag till efter passet, och enklast och smidigast såklart är ju att kasta in en ugnspankaka men idag var jag snäll!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Wow vilket lyx. Blir nog kö till poolen :)
Ha en skön ve / Susan

Ann-Margret o Vinja sa...

Vilken läcker relaxavdelning ni fått :) Grymt läcker. Den blir man verkligen avundsjuk på.