måndag 28 februari 2011

Måndag,

Och Henke är nu ledig 4 dagar, skönt att mysa och umgås lite dessutom blir det 2 timmar i relaxen på torsdag behöver jag säga att vi längtar?
Idag var jag nere på centrum med pappa som varit på besök hos sjukgymnasten, sedan blev det en liten lunch och en fika det var himmla mysigt, blev även en tur förbi systembolaget fick 2 st cider av pappa så nu har jag dricka så jag klarar mig fram till sommaren ;-)

Imorgon vänder vi blad i almenackan och går in i en vårmånad, och ute är det flera dm snö men det töar nu! Och under Mars månad skall jag fota alfabetet bara att hänga på om ni vill (Varje bild skall symbolisera en bokstav, tex A - apelsin, annanas, Anders (människa alltså) anten, ja man kan välja motiv i oändlighet!

Man kan välja att fota 3-4 bokstäver per dag och vila vissa dagar, men varje bokstav skall ligga under egen rubrik alltså eget inlägg =)

1 kommentar:

Caroline sa...

Jag vill hoppa in i relaxen med er!:) haha. Vi får boka in någon dag sen!:D