torsdag 24 februari 2011

Buurrrrrrr & solsidan tankar!

Vaknade klockan 1 inatt av att jag var jättekissnödig, försökte sommna om men det fungerade inte och som värsta moment 22 kunde jag inte heller kliva upp ur sängen för det var så himmla kallt i sovrummet, men efter 30 minuters vånda rulla jag in mig i täcket för att ta mig till toan!

I Solsidan sparar Felix på massor av saker och tillslut drömmer Anna om att hon hittar Felix gammla mattelärare i källaren och då hon vaknar skäller hon ut Felix för han har matteläraren sparad i källaren.

Jag drömmde världens mardröm på efternatten som fick en konstig upplösning att det var Henke som hittat på ett "bus" som var orsaken till händelserna i drömmen, såklart vaknade jag rätt upprörd över Henkes skämt och det tog ett tag att selektera ut att det faktiskt var en dröm och att Henke INTE hade skämtat med mig!
Vilken tur att han jobbade inatt så jag inte väckte honom kl 4 med en helt oförtjänt utskällning ;-)

Idag är det jättekallt, och Nelly hostar ju fortfarande så det blir ytterligare en mycket lugn dag för henne idag är det hennes 6:e dag med hosta... Och hon sköter sig endå bra inne, ute kan hon dock flippa lite och jaga fåglar och flygplan!
Nu hoppas vi verkligen att hostan ger med sig!

Inga kommentarer: