söndag 30 maj 2010

Avskyr då Henke får rätt!

På när Nelly skall löpa, vi har diskuterat fram och tillbaka när Nelly skall löpa! Och så var det även igår, Henke sa vilken dag som Helst och jag kontrade med minst 2 veckor kvar...
Idag började hon löpa och det förbaskade tråkiga är att hennes förra löps första dag var 22 januari, så det är 4 månader sedan förra löpets första dag så det blir bara lite drygt 3 löpfria månader innan det var dags igen :-(

Inatt har jag faktiskt sovit som en stock och hade ingen morgonstress i morse kändes helt underbart, och deta fick mig att tänka på natten till fredag.
Snurrade en stund i sängen innan jag somnade och vaknade strax av att Henke drog riktiga timmerstockar ja, ja jag var endå pissnödig så efter toabesöket åtgärdade jag snarkandet och därefter hade jag rätt svårt att somna.

Vaknade sedan av att Henke hade en dialog med Nelly som vräkte ut sig i hela hans sänghalva så han förklarade för henne vart hon skulle ligga, lite kul och mysigt tycker jag.

idag är det morsdag, så fort liket i sovrummet vaknat skall jag ringa till mamma och gratta henne!

Inga kommentarer: