lördag 15 maj 2010

Sommarvärme!

I skrivande stund klockan 11.25 är det i skuggan 21,5 grader och solen steker från en klarblå himmel, känns helt underbart med sol och värme!
Efter en promenad i motionspåret så slängde Henke på sig träningskläderna och tog med Leffe på en joggingtur, skall ut och möta upp dom om ett tag för att se om Leffe skall springa mera eller om han får nöja sig med en kortare tur!


Henke & Leffe joggar förbi!

Igårkväll innan jag la mig tog jag en voltaren och har sluppit vakna av ett värkande knä stup i kvarten, och dessutom var Henke ledig så jag har sovit relativt bra inatt, enda avbrottet i sömnen var då henke drog riktiga timmerstockar i örat på mig klockan 2.
Sedan vaknade jag klockan 9.15 av att Henke släppte in patrasket i sovrummet, finns det ngt underbarare än att vakna av att ett gäng glada och morgonpigga schäfrar slänger sig över en?

Idag blir det fortsatt lungt, ev skall jag kasta ihopp en rabarberpaj tills ikväll så vi kan mumsa på den i tv-soffan, fick frågan om att spåra idag men mitt knä pallar inte med den aktiviteten och dessutom känner jag att det blivit lite mkt på sista tiden och känner att jag måste vila!

Inga kommentarer: