söndag 16 maj 2010

ont, ont och ont!

Idag var knät helt ok då jag vaknade och igårkväll på kvällsrundan var det på en riktigt bra nivå vilket jag verkligen uppskattade :-)
Och idag kändes det ngt bättre än igår kväll vilket fick mig att bli på superhumör.

På en äng/gräsmatta innan skogen gick vi och småpratade och jag missade... Det var en grop som inte jag såg, gräset var ju lika högt som på andra ställen så jag vrickade till och stod på öronen *suckar*
Självklart var det mitt högerben som jag trampade ner med och ganska direkt kände jag att det gjorde betydligt ondare, och sedan så gjorde upphakningarna svinont och dom kom med jämna mellanrum!
Ja, ja det får bli till att käka voltaren ett par extradagar och ta det lite lungt så blir nog detta bra också hoppas jag!

Igår grillades det kycklingfilé dvs en riktig favorit på grillen för min del, och dessutom blev det en lite lyxigare och sötare sallad vid sidan om, det var nätmelontärningar i och paprika.
Eg hade jag gärna velat ha i både fetaost och vindruvor också men man kan ju inte få allt på en gång :-)

Idag tänker jag gå ut på baksidan av garaget och drilla Nelly lite, och då mitt knä gör ont och humöret inte är på topp tänkte jag jobba på tungapportering, inkallning både släta och med ställande och läggande.
Krypet skall jag även jobba på, hon tänker lågt och har både armbågar och knän i underlaget men hon startar lite väl högt sedan tänker hon till.
Vi skall även jobba på saktadelen i framåtsändandet.

Inga kommentarer: