måndag 17 maj 2010

Göteborg...

I helgen är det göteborgsvarvet, Henke tar flyget t/r och bor då hos sin bror och tjej, även hans föräldrar kommer att vara där och det hade verkligen varit mysigt och kul att följa med ner dit!
Men det fungerade inte praktiskt i år så det är ju inte mycket att göra åt den saken.

Medans Henke är borta så kommer jag passa på att försöka sova ordentligt, lägga mig då jag är trött och kliva upp då jag sovit klart, så det kan nog bli skönt på sina sätt och vis!
Ev får jag väl lura hit någon vän för att äta en bit mat och snacka massa skit på terassen.

Igår blev väl inget som planerat iom min vurpa, och idag blir det väl ungefär samma planer som igår, vi har strålande sol och det börjar bli riktigt varmt vilket jag uppskattar, hundarn kanske inte är helt överrense med mig i det läget.

Skall leta runt på hårddisken och den externa efter någon bra talbok att lyssna på, fördelen med alzamiers light är att jag kan lyssna om samma bok flera ggr och tycka "wow skitbra, superspännande"

Hundarna har fått varsin fästing trots halsband, alla har fått sina fästingar långt ner på bakbenen, iof inte så konstigt verkar vara ett riktigt fästingår i år!

Inga kommentarer: