onsdag 12 maj 2010

Sovit som en katastrof...

Kunde inte somna igår jag låg och vände och vred mig ända in i småtimmarna, och som om inte det vore nog så värkte mitt knä!
Och knät var inte bättre då jag vaknat efter den nattens oroliga sömn, morgonpromenaden med jyxen var en plåga varje steg gjorde ont, så pass ont att humöret var i botten så det är bara att konstatera dålig sömn och smärta inte alls är en bra kombination för humöret!
Har iallfall tagit voltaren inatt och nu på förmiddagen så jag hoppas värken släpper till eftermiddagen/kvällen!

Henke har ju Leffe som provhund nu och det går verkligen bra och Henke är störtnöjd med den lilla råttan, dom tränar på med allt möjligt på nätterna, och Leffe njuter av tillvaron som provhund och att få vara med sin älskade husse dygnet runt!

Ute är det underbart väder så jag tänkte passa på att gå ut en sväng med Nelly, och inte blir det långt, utan till närmsta skogen och där skall jag trampa upp ramen på en uppletande ruta och kasta in föremål till henne så hon får jobba av sig lite energi, minimal ansträgning och maximal utdelning det gillar vi idag!

Inga kommentarer: