måndag 10 maj 2010

Rett less...

Endera saknas det internett, tv och telefon för att i nästa stund sakna varmvatten! Dock har vi fått kompensation av comhem och deras suveräna kundtjänst *ironi* men 5 samtalet till dom hamnade jag hos en med servickänsla *tumme upp*

Nu med start idag så kommer vi mellan klockan 8 till 13 varje vardag fram till den 10/6 sakna ALLT vad vatten heter.
Skitbra att den infon delades ut dagen innan arbetet påbörjades och jag fick upptäcka avsaknaden av vatten då jag behövde det, ja ja efter att ha handlat dricka på kvartersbutiken kom jag på den smarta idén att gå till ett närbeläget dagis och hämta vatten, men tyvärr hade jag bara en 1 litersflaska hemma och den är snart slut så det blir att bita ihopp och klara sig till klockan 13 och hoppas vattnet kommer igång då!

Just nu på önskelistan:
1. Vatten både varmt & kallt!
2. Ett stabilt och välfungerande internett
3. Att hematelefonen fungerar utan avbrott!
4. Att vi får ha våra TV:e kanaler fungerande!
5. som inte någon männsklig faktor berör Värme & Sol!

Snacka om i-landsproblem!

Inga kommentarer: