lördag 1 maj 2010

Överslagshandling!

Igår då jag och Henke var iväg med hundarna så ville Henke även köra lite uppletande, vi körde på en korridor på fulldjup och 10 meter bred.
Leffe fick börja med en synretning på ett föremål, som en kankula ut och vindade in föremålet och snabbt in dem det och lämnade fint i från sig föremålet, skönt att han inte vill "äga" uppletande föremålen.
Sedan gick Henke ner till bilen med Leffe och kom med Nelly, jag la undertiden ut 3 föremål, Nelly plockade den i höger bakkant, sedan blev det bara en massa lösspringande och trött var hon av sommarvären, så jag kastade in ett föremål som hon plockade ville inte bryta i ett misslyckande!

Henke skulle då ta Nelly ner till bilen och skifta till Leffe igen, men Nelly är extremt mattig då jag är med och som vanligt drog hon runt mig och hoppade och tutade på mig, Henke vägrade släppa och då känner jag hur det bräner till på låret och sedan innan jag hinner tänka vad det är så bränner det till i ryggen på mig...

Då hade Nelly fått någon slags överslagshandling och Helt enkelt nypt mig på nämda ställen, min lilla knäppa jycke <3
Så vi busade lite med henne innan Henke gick ner till bilen med henne och skiftade till Leffe som denna gången skulle få synretning men 2 föremål, första föremålet rusade ut och fick det i nosen och in igen med det, andra föremålet jobbade han tappert innan han hittade det.

Inga kommentarer: